ایده مدولاسیون تصویر و تغذیه برروی یک کا بل

فروشگاه فوتون

logo
ثبت نام
يكشنبه 18 شهریور 1403 05:52:13
این ایده جدیدی نیست و چندین برند از این ایده برای تجهیزات خود استفاده نموده اند. بدین ترتیب که در صورت استفاده از تجهیزات آنها ، با یک کابل کواکسیال هم تصویر ، هم تغذیه منتقل شده و نیاز به کابل کشی مجزا برای تغذیه نمی باشد.
البته در فواصل طولانی استفاده از این تجهیزات پیشنهاد نشده و بهترین کار ، رساندن برق AC تا کنار دوربین و نصب تغذیه در کنار دوربین می باشد. چرا که ولتاژ DC در فواصل طولانی دچار افت ولتاژی شده و مشکلات عدیده ای ایجاد می نماید.
ولی برای فواصل حداکثر زیر 100 متر که حجم زیادی از پروژه ها را در بر میگیرد ، این ایده کاملاً کاربردی می باشد و همکارانی که کمی به الکترونیک آشنایی داشته باشند می توانند بر روی ساخت آن کار کنند که البته در صورت تولید ، فروش بسیار خوبی خواهد داشت.

دستگاهی که دارای دو بخش است. یکی در کنار DVR قرار گرفته و کابل کواکسیال تصویر و یک آداپتور 12 ولت 2 آمپر به آن وصل می شود. قسمت دیگر آن در کنار دوربین قرار گرفته و ورودی آن صرفاً کابل کواکسیال است و در خروجی، یک خروجی BNC جهت تصویر و یک فیش آدابتور جهت نصب به دوربین دارد.

مدولاسیون DC و AC کار بسیار کاربردی است . همه شما آنتن های گردان تلویزیون را دیده ایدکه تنها با یک کابل کواکسیال هم سیگنال آنتن را به تلویزیون می رسانند ، هم برق را به موتور آنتن جهت چرخش.
دقیقاً با همین روش ، می توان سیگنال دوربین و برق DC را باهم تلفیق نموده و دستگاهی تولید کرد که با تمام برندها کار کند.
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی