ایده ای که هیچ گاوداری به شما جواب نه ! نخواهد داد ....

فروشگاه فوتون

logo
ثبت نام
يكشنبه 18 شهریور 1403 05:54:43
البته که نصب دوربین برای تمام مشاغل مفیده و بهره کاری را بالا می بره ولی با این وضعیت اقتصادی تا برای یک نفر مسجل نشه که دوربین می تونه موجب افزایش درآمد واقعی براش بشه یا حداقل از ضرر و زیان کاملاً مشهودی جلوگیری کنه، تن به نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته نمی ده!

یکی از همین مشاغل گاوداری ها هستند، نصب دوربین البته که می تونه راندمان کاری کارگرها رو بالاتر ببره، از دزدی دام جلوگیری کند و مدیریت گاوداری رو بهبود ببخشد، ولی باز هم یک چیز مهم نیاز دارید برای این که مدیریت گاوداری چشماش بدرخشه و بگه آقا فردا بیاین نصب کنید! و اون چیزی نیست جز فهمیدن زمان فحل شدن گاو !
فحل شدن به زمانی در سال گفته میشه که گاو امکان جفت گیری و آبستن شدن پیدا می کند و این یعنی تبدیل یک گاو به دو گاو ، یعنی سود بیشتر برای گاودار. اما همه گاوهای فحل را در گاوداری نمی توان شناسایی کرد و بخش زیادی از گاوهای فحل به دلیل شناخته نشدن زمان فحل شدنشان امکان بارداری را از دست می دهند . چرا که مدت زمان فحل شدن بسیار کوتاه و بین 12 تا 18 ساعت است!

حالا چگونه دوربین مدار بسته در این موضوع مهم به کار می آید ؟! یکی از نشانه های مهم فحل شدن در گاوها آن است که حیوان روی پاهای خود می ایستد ، بنابراین کافی است بر روی گوش هر گاو یک شماره پرچ گردد که معمولاً گاوهای گاوداری ها این شماره را دارند، و Motion Detection دستگاه DVR یا NVR در قسمت بالای سر گاو ها در حالت عادی فعال شده باشند. پس اگر گاوی فحل شده و بر روی پاهای خود بایستد ، سر گاو وارد بخش هاشور خورده در Motion Detection شده و دستگاه از گاو مربوطه و طبیعتاً شماره گاو تصویر برداری می کند . حتی بسیاری از گاودار ها بدون شماره هم گاو هایشان را تشخیص می دهند و به مجرد کردن Playback کردن تصاویر با Event مربوط به Motion ، فقط گاوهای فحل شده نمایش داده شده و گاودار سریعاً برای جفت گیری گاو اقدام می نماید.

این موضوع به قدری برای گاودارها مهم و سود آور است که اگر این موضوع را برای هر گاوداری تعریف کنید ، بی درنگ راهی برای نصب دوربین مدار بسته در مجموعه خود خواهد یافت !
سعی کنید کاربرد های دوربین مدار بسته را در مشاغل گوناگون پیدا کنید و در هنگام بازاریابی آنها را برای مشتری خود بازگو کنید تا انگیزه بیشتری برای نصب داشته باشد.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی