تصویر برداری سه بعدی

فروشگاه فوتون

logo
ثبت نام
يكشنبه 18 شهریور 1403 05:58:39
تصویربرداری سه بعدی کاربردهای خیلی زیادی در صنعت ، هنر ، عکاسی و ... دارد. قبلا این کار فقط از طریق لیزر صورت می گرفت. اما امروزه با نرم افزارهای خاص میشه چند تصویر رو با هم ادغام کرد و تصویر سه بعدی درست کرد . این هم جزء اون ایده هاست که به درد همکاران علاقه مند به مباحث Image Processing می خوره. دو دوربین با زاویه مناسب ، تصویربرداری همزمان و Renderکردن این تصاویر از طریق نرم افزارهای آماده مثل Autodesk meshmixer یا نرم افزاری که خودتون نوشتین.


در نهایت میشه یک Package منحصر به فرد از 2 دوربین و یک نرم افزار درست کرد که با تبلیغات خوب در چند تا نمایشگاه ، کلی مشتری براش گیر میاد ...


سرمایه گذاری های نرم افزاری این روز ها جزء پر درآمد ترین مشاغل با ارزش افزوده زیاد در تمام دنیاست. چون بر خلاف سخت افزار ، نرم افزار همه جا قابل دسترسه و مهندس های خلاق هم کم نیستن... حتی اگر خودتون حال و حوصله یاد گرفتن این مسائل رو ندارید توصیه می کنم یک بخش R & D مربوط به مباحث Image Processing توی شرکتتون راه بندازین. بهترین مدیر ها ، مدیر هایی هستند که از افراد باهوش تر از خودشون توی شرکتشون استفاده می کنند... بزرگ فکر کنید تا نتایج بزرگ رو تجربه کنید.
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تصویر امنیتی